JógaStudio

JógaStúdió masszázzsal és egyéni foglalkozásokkal, Kecskemét nyugodt mellékutcájában, ahol testi és lelki felfrissülést nyerhetsz.

Óratípusok

Hatha Jóga

Ezen az órán az egyensúly megteremtése az ászanák (testgyakorlatok), a pránajáma (a légzőgyakorlatok) és a relaxáció együttes alkalmazásával valósul meg

Dinamikus Jóga

Különböző jóga irányzatok találkozásából született. Célja, hogy harmóniát teremtsen a test, az elme és a lélek egységében. Ehhez a testmozdulatokat (ászanák) a légzéssel hangolja össze.

Stresszoldó Jóga

Az izmok, ízületek nyújtásán, lazításán célzó ászanákkal, feszültségoldást segítő légzőgyakorlatokkalés mély relaxációval találkozol ezen az órán.

Kismama Jóga

Az órákon a szülésre felkészítő módon erősítünk ott, ahol kell, és dolgozunk a rugalmasság érdekében. A megváltozott testtartáshoz igazodva hajtjuk végre az ászanákat.

Power Jóga

Nagy intenzitású jóga és saját testsúlyos edzés mellyel az egész testet erősítjük. Az órán jellemzőek a hosszabb kitartások, különböző variációkban.

Office Jóga

Speciális óratípus az ülőmunkát végzőknek, vagy hát- és derékfájásban szenvedőknek. Egyszerű és könnyű gyakorlatok, az igényekhez és adottságokhoz igazítva

Eszközös Jóga

Az óra a tradícionális hatha jóga ászanária épül, azonban mind időtartamát mind intenzitását tekintve egy hosszabb és elmélyültebb gyakorlást jelent egy alap jógaóránál.

Babás Jóga

A babás jóga a legjobb módja annak, hogy az édesanya visszanyerje egészséges rugalmas formáját és ezt kisbabájával együtt teheti már a 8-12. héttől kezdve.

Órarend

Válaszd ki a számodra megfelelő időpontot.

Időpont

    Hétfő

    Kedd

    Szerda

      Csütörtök

        Péntek

        Foglalj időpontot!

        Válaszd ki a számodra megfelelő időpontot, majd add meg a szükséges adatokat a foglaláshoz.

        Jógaórák
        Hetfo
        Kedd
        Szerda
        Csutortok
        Pentek
        Szombat
        Vasarnap
        Thank you for booking online. You'll receive an email confirmation at your email address
        OK

        További kérdésed van?

        Ha a lentiekben nem kaptál választ a kérdésedre írj nekünk az info@ramadasayoga.hu címre és készséggel válaszolunk!

        Kezdő vagyok én is részt vehetek a foglalkozásokon?

        Kezdő óráink alkalmasak teljesen kezdők, vagy újrakezdők számára. Itt kisebb rugalmasságot és izomerőt igénylő gyakorlatokat végzünk, egy-egy ászanát többször is felveszünk, hogy a helyes kivitelezést mindenki el tudja sajátítani. Dinamikus óráink pedig szintén alkalmasak kezdő és haladó jógik számára is, hiszen gyakorlottságuk függvényében tudják követni a mozdulatsorokat.

        Hogyan tudok bejelentkezni órára?

        Annak érdekében, hogy biztosítsd a helyed, kérjük jelentkezz be minden órára. Ezt megteheted honlapunkon az Időpontfoglalás menüpontban. Itt a nevedet, e-mail címedet és telefonszámodat megadva egy kattintással elintézheted a jelentkezést.

        • Bejelentkezésedet illetve az óráról leíratkozásodat az órák kezdő időpontja előtt minimum 12 órával tedd meg (tehát ha pl. az óra kedden 18:00-kor kezdődik, legkésőbb kedd reggel 06:00-ig regisztráld magad a fent megadott módon).
        • Ha már jelentkeztél órára, de mégsem tudsz eljönni, a visszaigazoló e-mailben található linkre kattintva, az óra kezdése előtt minimum 12 órahosszával tudod törölni jelentkezésedet.
        • Ha elakadsz a jelentkezés folyamatában, lépj velünk kapcsolatba az info@ramadasayoga.hu e-mail címen, vagy a 06-30-23-95-191 telefonszámon.
        Miből áll egy jógaóra?
        • Óráink 75 percesek órásak (csak ha azt eltérően nem tüntetjük fel).
        • Az órát rövid ráhangolódással kezdjük, általában ülve.
        • Az óra végén pránajáma (légzőgyakorlat) és yin jóga (meditatív gyakorlás) elemekkel is találkozhatsz, ezek azonban nem állandó elemei az óráknak.
        • Az órát mindig kb. 15 perces irányított relaxációval zárjuk le.
        • Ha van kedved, zengesd velünk az OM mantrát hangosan (az óra elején és/vagy végén). Az OM mantra a világegyetem alaprezgése, a tökéletességet, a teremtő kezdetet jeleníti meg. Kiejtése: A-U-M. Egy mély belégzést követően a köldökből indítsd a hang zengetését, és fokozatosan engedd az orrnyílások felé.
        Mit hozz magaddal?
        • Kényelmes, rugalmas sportruházatot (legalább térdig érő nadrág és rövid ujjú/ujjatlan póló), amit az öltözőnkben óra előtt át tudsz venni.
        • Ásványvizet, hogy tudd pótolni a folyadékveszteséget.
        • Törölközőt, amivel igény szerint le tudod teríteni a matracot, vagy meg tudsz szárítkozni.
        • Pozitív és nyitott hozzáállást 🙂 
        Kismama vagyok, mit kell tudnom a jógáról?
        • Várandósságod betöltött 13. hetétől várunk szeretettel a kismama jóga foglalkozásainkon.
        • Mielőtt eljössz hozzánk jógázni, kérd ki nőgyógyászod tanácsát, ajánlását.
        • Nincs szükséged semmilyen jógás előképzettségre, óráinkat úgy állítjuk össze, hogy várandósságod bármely szakaszában tudsz csatlakozni; és elvégezni a könnyed, egész testedet óvatosan átmozgató gyakorlatokat.
        • Az órát ráhangolódással kezdjük, hogy te is és pocakodban a babád is megérkezzetek a gyakorlásba.
        • A gátizomtorna is szerves részét képezi az óráknak, általában az óra végén kerül rá sor.
        • A kismama jógaórákat ún. szankalpás (pozitív megerősítést tartalmazó) relaxációval zárjuk. A szankalpa egy rövid, pozitívan (tagadások nélkül) megfogalmazott kijelentés, amellyel közvetlenül programozhatjuk az elme működését: mostantól kezdve másként lesz. Saját szankalpád (megerősítésed) megfogalmazhatod előre, de a relaxáció megkezdése előtt is lesz rá alkalmad. Érdemes várandósságod alatt ugyanazt a megerősítést használnod (pl. Könnyen szülöm meg egészséges gyermekem.).

        Itt találsz minket

        Békés, nyugodt jógastúdiónk gőzkabinnal felszerelt masszázsszobával, külön női- és férfi öltözővel, ingyenes parkolással vár Kecskemét belvárosában egy csendes mellékutcában.

        cn_cookies_accepted()